2019. július 24., szerda

Itt van az alkony, jó takaró Babits Mihály 1980 - Jelenlegi ára: 250 Ft

Babits Mihály
Itt van az alkony, jó takaró
Kiadás:  Móra, Budapest, 1980
Oldalak száma:  10
Vélemény;
"Rosaliacska
Mamám olvasta ezt nagyon sokszor nekem és amint megtanultam olvasni én is rengetegszer újraolvastam. Nekem ez olyan mint egy varázslatok gyűjteménye teljesen misztikus. Sokáig fel sem fogtam hogy ezek versekből idézetek, azt hittem ez így egy vers. Sokáig kerestem mindenfele mert még az írót sem tudtam ki, ugyanis mikor a nagyszüleim meghaltak sok könyv elveszett (nagybátyám elégetett rengeteget..... " 
A képen látható állapotban(Korának megfelelő(Jó)).
Ajánlom figyelmébe a teljes kínálatom, sok mesekönyv található az oldalamon.


Jelenlegi ára: 250 Ft
Az aukció vége: 2019-07-31 08:26 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése