2020. október 25., vasárnap

Volkswagen Transporter T4 javítási könyv (1990-1995) - Jelenlegi ára: 4 900 Ft


Volkswagen Transporter T4 javítási könyv
(1990-1995)
Típus- és motorváltozatok
Volkswagen Transporter T4 (rövid és hosszú tengelytávval), Van, Caravelle, Bus
BENZINES
2. 0 (1968 ccm), soros, 4-hengeres, SOHC: AAC
2. 5 (2461 ccm), soros, 5-hengeres, SOHC: AAF
DÍZEL
1. 9 (1896 ccm), soros, 4-hengeres, OHC: 1X
2. 4 (2370 ccm), soros, 5-hengeres, OHC: AAB
Tartalom
General information
Four-cyliner petrol engines
Five-cyliner petrol engines
Ignition system
Lubrication system – petrol engines
Cooling system – petrol engines
Fuel injection system – four cylinder
Fuel injection system – five cylinder
Exhaust system
Clutch
Manual transmission
Drive shafts
Power-assistated steering
Front suspension
Rear axle and rear suspension
Brake system
Electrical equipment
Diesel engines
Engine lubrication – diesel engines
Engine cooling system – diesel engines
Diesel engines – tightening torques
Bodywork
Fault finding section
Wiring diagram index
Jellemzők
nyelv: angol
oldalszám: 217
méret (mm): 210× 280
illusztráció: kb. 500 fekete-fehér fotó és ábra
kiadó: Brooklands Books
kiadás éve: 2007
kiadás helye: Nagy-Britannia
kötésmód: ragasztókötés, kartonfedél
Állapot
Használt, hiánytalan, szakadásmentes, a hátsó fedőlapon rácok és kisebb gyűrődések
A belső oldalképek kizárólag tartalmi illusztrációk, a könyv állapotát a fenti leírás tükrözi!
További kiadványok Volkswagen típusokról
Szállítási díjak a szállítási és garanciális feltételek fül alatt!
Kérem tekintse meg a további autós-motoros könyveimet is!
Más típusról keres könyvet? Várom kérdését, keressen bizalommal!


Jelenlegi ára: 4 900 Ft
Az aukció vége: 2020-10-26 05:36 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése